dimarts

Lucas Flaiworker Inicis 6


[clickar per augmentar]
[clickar para aumentar]

Perdoneu que no he actualitzat abans, pero he tingut problemes amb l'ordinador. En fi, avui toca una nova pàgina del Lucas Flaiworker. Aquesta ja era estiuenca, i aqui vaig dibuixar jo. La gràcia de l'assumpte, es que per primera vegada vaig dibuixar personatges camacurts i capgrossos, i diguem que va ser aquí on vaig fer un punt i apart amb l'estil que tenia llavors, i va ser la base on vaig evolucionar fins ara fent Sauna Paradise... tot i aixó, jo sempre sóc de diferents estils i m'agrada experimentar. salut!!
______________________________________________

Perdonad que no he actualizado antes, pero he tenido problemas con el ordenador. En fin, hoy toca una nueva página de Lucas Flaiworker. Esta ya era veraniega, y aqui dibujé yo. La gracia del asunto, es que por primera vez dibujé personajes paticortos y cabezones, y digamos que fue aquí dónde hice un punto y aparte con el estilo que tenía entonces, y fue la base dónde evolucioné hasta ahora haciendo Sauna Paradise... aún asi, yo siempre soy de diferentes estilos y me gusta experimentar. salud!!