diumenge

Pánico en el Google

pon tu nombre en el google
asústate
descubre como un artículo de Avanzada Nacional (el partido político chileno de derecha nacionalista que apoyó al régimen militar del General Augusto Pinochet) donde defiende el racismo y citan frases de Hitler es encabezado por un recorte pirateado de una página dibujada por ti.

¿para eso dibujo defendiendo los derechos de los homosexuales? ¿para eso batallo en contra la discriminación del ser humano por sexo, raza o lo que sea?

señores fascistas les digo una cosa:

QUE LES DEN!

4 comentaris:

Quim Bou ha dit...

Collons de déu!!!!!!
Quin mal rotllo... Però aquesta gent va tant indocumentada que et fan servir a tu? ????
En fi. Hi ha de tot, a internet!

Ja m'imagino el quadre, ja:
- No és que us odiï, és que jo m'estimo molt. -diu el nazi del camp de concentració als comunistes, anarquistes, homosexuals, gitanos, jueus, etc...

En fi... imprimeix-te la pagina i sempre la pots fer servir per sortir del pas si et trobes amb algun skin nazi... XD

Salut!

JOSE TOMAS ha dit...

Ja,ja..Achúchales a los de la SGAE!!!

pezonpolis ha dit...

jo de tu em queixaria
i que et tractin de "rojomierdas", però orgullos.


un maulet, des de mallorca, et dona l'henorabona per la sauna!

martín94

sr_hitler ha dit...

uhm carles

jo sempre he sabut que estaves darrerra d'un partit d'ultradretes